Julkänslan har börjat infinna sig.. äntligen!

Jobbar mycket på Posten både i veckan som gått och i veckan som kommer,
men jag tycker bara det är roligt. Sällskapet gör att julkorten sorteras med glädje, även att jag tycker att det skickas lite för många ibland...

Igår spelades det bowling med delar av IDR08 och det var ett bra initiativ tycker jag.. mycket trevligt alltså!

Dagen har spenderats i Berga/Högsby med nära och kära, på biografen med 3D-brillorna på till filmen Upp och på Posten och distrikt 33. Tror att Paradis-asken är nära nu!

Nu måste jag bara fixa några julklappar till och göra julgodis, så kan julen komma på riktigt.

Här är lite bilder från dagen...


Kommentarer
Postat av: maja

härlig dag du verkade ha. Fina bilder oxå! :)

2009-12-21 @ 23:00:41
URL: http://majyaa.blogg.se/
Postat av: maja

har nog inte så mycket att lära dej, men tack iallafall! hoppas att du får en fin dag imorgon kram på dej min söta!



nej jag använder inte stativ

2009-12-23 @ 20:54:26
URL: http://majyaa.blogg.se/

Skriv precis allt vad du tycker och tänker i min lilla ruta:

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din e-postadress : (som jag inte kommer visa för någon)

Din bloggadress :

Dina ord...

Trackback
bloglovin
RSS 2.0