Don't Bring Flowers After I'm Dead



Två studiedagar har bara flugit iväg och det har hänt en massa bra och lite sämre saker under de båda dygnen.

Min fina Sara har åkt till Sälen och lämnat Oskarshamn för lite för lång tid, men vem vet om det blir en roadtrip till våren. Du ska i alla fall veta att jag saknar dig, kompis!

Jag har gipsat hela jäkla armen (eller halva iaf), pga att något oviktig ben i handen har gått sönder. Tre veckors handikapp alltså!

Har varit i Kalmar och haft det trevligt med två bra människor idag.

Imorgon är det fredag, och jag älskar fredagar! Alla tummar upp...

Kommentarer
Postat av: maja

Sv: ja allt lite konstigheter var det allt, haha



fin bilden var! :P

2009-11-26 @ 21:29:07
URL: http://majyaa.blogg.see
Postat av: Sara

Finaste bästa Els!!

Jag hoppas också på att det blir en roadtrip till våren för er, det skulle vara såååå roligt!!

2009-11-28 @ 21:12:22
URL: http://sara2.blogg.se/

Skriv precis allt vad du tycker och tänker i min lilla ruta:

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din e-postadress : (som jag inte kommer visa för någon)

Din bloggadress :

Dina ord...

Trackback
bloglovin
RSS 2.0