Bästa överraskningen

I helgen har jag haft fullt upp; jobbade hela lördagen och på söndagen var det match i Kalmar.

Det BÄSTA med helgen var helt klart att pappa ställt in en ny garderob på mitt rum som jag inte hade en aning om, men som jag har längtat! ♥

I måndags drog skolan igång och vi ska nog klara de sista 2 månaderna också, men jag gillar helt klart lov bättre...

Igår kom min älskade syster hem från långresan också och även hon var mycket efterlängtad!
...och så fyllde ju Maji 18 också, GRATTIS, kompis! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jo men jag skulle säga att den är normal i storleken. Förstår, men eftersom jackan endast är använd några gånger och helt osliten skullejag vilja ha 900kr + frakt. Är det ok pris? Hör av dig så diskuterar vi!

2010-04-15 @ 07:32:06
URL: http://petersson84.blogg.se/

Skriv precis allt vad du tycker och tänker i min lilla ruta:

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din e-postadress : (som jag inte kommer visa för någon)

Din bloggadress :

Dina ord...

Trackback
bloglovin
RSS 2.0