Ernemar

Vaknade inte alltför tidigt i morse, eftersom gårdagskvällen blev sen. Inventeringen gick fint och tiden gick fort när man väl kom in i det.
Kan helt klart tänka mig att göra något liknande igen...

Idag har jag och Maja varit ute och fotat. Blev en cykeltur till Ernemar där vi sedan fotade tills vi förfrös våra fingrar.
Det blåste nämligen storm därute, vilket inte var planerat.
Då tyckte vi båda att det var dags att cykla mot Mysingen igen. Lite redigering, möte i Rödsle och övningskörning fick avsluta dagen/kvällen.


Kommentarer
Postat av: emma

Nä, den jackan har jag faktiskt inte sålt :/ jag vore jätteglad om jag kunde sälja den. Har knappt använt den heller så den är precis som ny. Är du intresserad? Det är en stl S om jag inte är helt ute och cyklar. Är du intresserad kan jag kolla upp det mer säkert, men det är small, nästan 100. Kram

2010-04-12 @ 07:20:17
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Alexander

Gillar verkligen den sista bilden, riktigt riktigt bra bild. Gillar ljuset och tonen i bilden. Du är duktig!



// Alexander

2010-05-18 @ 21:09:49
URL: http://www.alexanderk.se

Skriv precis allt vad du tycker och tänker i min lilla ruta:

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din e-postadress : (som jag inte kommer visa för någon)

Din bloggadress :

Dina ord...

Trackback
bloglovin
RSS 2.0